بهترین میوه ها برای کمر درد : 6 میوه‌ای که برای کمر درد معجزه می‌کنند + عکس

تخفیف خرید از سان میوه

امکان ندارد به دردی مبتلا شوید و طبیعت برای درمان آن راهکاری نداشته باشد! ما در این متن از وبلاگ سان میوه، می‌خواهیم بهترین میوه ها برای کمر درد را خدمتتان معرفی کنیم. طبق تحقیقات انجام شده میوه ها می‌توانند به عنوان یک داروی ارگانیک ضد التهاب برای درمان دیسک کمر عمل کنند. برای آشنایی با مفیدترین میوه ها برای دیسک کمر یا به عبارتی دیگر برای ساخت معجون برای درمان کمر دردبا ما همراه باشید.

بهترین میوه ها برای کمر درد

بهترین میوه برای کمر درد

آیا شما فردی هستید که مدت طولانی پشت میز نشسته و کارتان جزو کارهای اداری است که تا مدتی طولانی باید در یک وضعیت بنشینید؟ آیا زمانی‌که از کار به خانه برمی‌گردید، در کمرتان احساس درد یا خشکی می‌کنید؟ یا ورزشکار هستید و با انجام یک حرکت نامناسب به کمرتان آسیب وارد شده و درد شدیدی را در آن ناحیه حس می‌کنید؟ کمردرد مسئله‌ای است که ممکن است برای همه ما پیش بیاید. ما در این متن در مورد بهترین میوه‌ ها برای کمر درد، میوه‌ های مفید برای دیسک کمر و معجون برای درمان کمر درد صحبت می‌کنیم.

برای درمان کمردرد و کاهش درد آن روش‌های متفاوتی وجود دارند. شما می‌توانید استراحت کنید و حرکات ورزشی که برای رفع کمر درد طراحی شده‌اند را انجام دهید. یک روش دیگر خوردن میوه‌های مفید برای کمردرد است. به‌جای جستجو برای یافتن ویتامین برای کمر درد، شما می‌توانید بهترین میوه‌ ها برای کمر درد را بخورید و آن‌ها را در رژیم غذایی خود بگنجانید.

میوه های مفید برای کمر درد

بهترین میوه ها برای کمر درد : 1. آناناس

آناناس یکی از میوه‌های استوایی بسیار ترد و خوشمزه است. این میوه با داشتن آنزیم‌های قدرتمند ضد التهابی می‌تواند به بدن شما کمک کند تا خود را شفا بخشد. اگر می‌خواهید آناناس را برای کمر درد بخورید، بهتر است آناناس را به‌صورت تازه تهیه کنید و سعی کنید از آن را به‌صورت مانده یا در قالب کنسرو نخورید. شما می‌توانید از اسموتی آناناس،  معجونی برای درمان کمر درد خود درست کنید.

آناناس از بهترین ماده های غذایی ضد التهاب است. آناناس بخاطر داشتن بروملین که حاوی گوگرد است به شدت در کاهش تجمع مایعات در مفاصل جلوگیری می‌کند. مصرف منظم آناناس به عنوان یک داروی ارگانیک، تا حد زیادی شما را در برابر فشار دیسک کمر یاری خواهد کرد.

آناناس، جزو انواع بهترین میوه‌ ها برای کمر درد است.

میوه‌ های مفید برای دیسک کمر : آناناس

بهترین میوه‌ ها برای کمر درد : 2. توت‌فرنگی

ظاهر توت‌فرنگی کمی می‌تواند فریبنده باشد. زمانی‌که شما این میوه کوچک و ظریف را مشاهده می‌کنید، شک می‌کنید به این که در آن ویتامین‌ها و مواد غذایی زیادی مفید زیادی است، اما این‌طور نیست. توت‌فرنگی میوه‌ای است که در آن ویتامین C به مقدار زیادی وجود دارد. ویتامین ث علاوه‌بر تقویت سیستم ایمنی بدن ما یک آنتی‌اکسیدان قدرتمند است که خواص ضد التهابی دارد و می‌تواند به کاهش درد کمر کمک کند.

(پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با خواص توت فرنگی این مطلب را در بلاگ ما مطالعه کنید.)

توت فرنگی یک میوه‌ی ضد التهاب است. میزان بالای دو آنتی اکسیدان قدرتمند C و B، توت فرنگی را به یک داروی قدرتمند برای بهبود دردهای عضلانی از جمله کمر درد، تبدیل کرده است.

بنابراین، توت‌فرنگی یکی از بهترین میوه‌ ها برای کمر درد است.

بهترین میوه‌ ها برای کمر درد :توت‌فرنگی

بهترین میوه‌ ها برای کمر درد : 3. زغال‌ اخته

زغال‌ اخته هم مثل توت‌فرنگی یکی از انواع میوه‌های خانواده توت است. در زغال‌اخته آنتی‌اکسیدان قدرتمندی وجود دارد که به آن آنتوسیانین می‌گویند. آنتوسیانین یک آنتی‌اکسیدان است که به زغال‌اخته رنگ می‌دهد و علاوه‌براین، از بروز التهاب در بدن جلوگیری می‌کند. زغال اخته با وجود اینکه میوه‌ی کوچکی است اما سرشار از مواد معدنی مثل کلسیم و پتاسیم، انواع ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌ها است. وجود آنتی اکسیدان آنتو سیانین در زغال اخته، می‌تواند اثر مثبتی در کاهش فشار دیسک و درمان کمر درد دارد.

در نتیجه، زغال‌اخته جزو بهترین میوه‌ ها برای کمر درد محسوب می‌شود و شما می‌توانید از آن برای کاهش درد کمر خود استفاده کنید.

بهترین میوه‌ ها برای کمر درد : زغال‌ اخته

بهترین میوه ها برای کمر درد : 4. انار

انار هم یکی از انواع بهترین میوه ها برای کمر درد است. بسیاری از تحقیقات نشان داده‌اند که اگر شما دارای ماهیچه‌ای – استخوانی باشید خوردن دانه‌های انار نه تنها می‌تواند به کاهش درد شما کمک کند، بلکه از بروز التهاب‌های دیگر در بدن هم جلوگیری می‌کند. بنابراین، خوردن انار می‌تواند درد مفصلی و التهاب را در بدن کاهش دهد و برای همین، جزو بهترین میوه‌ ها برای کمر درد محسوب می‌شود.

(مقاله خواص انار در سایت سان میوه را از دست ندهید.)

انار به همان اندازه که در تصفیه‌ی خون معروف است در کاهش التهاب مفاصل نیز مؤثر است. وجود ویتامین C و همینطور آنتی اکسیدانی به نام پلی فنول، این میوه را در لیست میوه‌های مناسب برای درمان کمر درد و بهترین میوه ها برای کمر درد قرار داده است.

بهترین میوه‌ ها برای دیسک کمر : انار

بهترین میوه‌ ها برای کمر درد : 5. هندوانه

هندوانه میوه‌ای است که بیشتر آن را با طعم شیرین و آبدار بودنش می‌شناسند. اما هندوانه را دست‌کم نگیرید. در این میوه مقدار زیادی آنتی‌اکسیدان وجود دارد. هندوانه سرشار از پتاسیم و منیزیم است. این دو ماده، نقش مهمی در کنترل انقباض عضلات دارد؛ بطوریکه به خانم‌های باردار برای جلوگیری از گرفتگی عضلات در سه ماهه‌‌ی اول بارداری، توصیه می‌شود که زیاد آب هندوانه مصرف کنند.

هندوانه با خواص ضد التهابی‌ خود می‌تواند از انواع بهترین میوه ها برای کمر درد و جزو میوه‌ های مفید برای دیسک کمر باشد.

بهترین میوه‌ ها برای کمر درد : هندوانه

بهترین میوه ها برای کمر درد : 6. انگور قرمز

بنا بر بررسی‌ها ماده‌ای بنام رزوراترول می‌تواند از فعالیت برخی از آنزیم‌ها در بدن جلوگیری کند که این آنزیم‌ها ممکن است باعث انحطاط و از بین رفتن بافت‌های ماهیچه‌ای شوند. از بین رفتن بافت‌های ماهیچه‌ای و در نهایت می‌تواند منجر به آسیب شود. در انگور قرمز ماده رزوراترول بیشتری وجود دارد که می‌تواند سلامت بافت‌های ماهیچه‌ای و در نهایت عضلات کمر را افزایش دهد.

رزوراترول از آن آنتی اکسیدانی قوی است که حتی داروهای مکمل آن در بازار به وفور یافت می‌شود.اما تا وقتی می‌شود این ماده را بصورت ارگانیک از انگور تازه به دست آورد، چرا داروهای مکمل؟ انگور و کشمش به میزان کافی حاوی این ماده‌ی ضد التهابی شگفت انگیز است.

همین مسئله باعث می‌شود که انگور قرمز جزو یکی از میوه‌ های مفید برای دیسک کمر و بهترین میوه‌ ها برای کمر درد محسوب شود.

بهترین میوه‌ ها برای دیسک کمر : انگور قرمز

خرید بهترین میوه ها برای کمر درد از میوه فروشی آنلاین سان میوه

علاوه بر تغذیه، سبک زندگی نیز تأثیر زیادی در سلامت روح و جسم ما دارد. چون مطمئنا حمل کردن یک هندوانه متوسط و چند کیلو انار از لیست میوه‌های مناسب برای درمان کمر درد، نه تنها کمکی به شما نخواهد کرد بلکه دردتان را هم تشدید می‌کند. شما می‌توانید مجموعه بهترین میوه ها برای کمر درد را با یک تماس، از میوه فروشی آنلاین سان میوه درب منزل تحویل بگیرید.

خرید بهترین میوه ها برای کمر درد از میوه فروشی آنلاین سان میوه

منبع

مقالات مرتبط

نظرات